Методична проблема, над якою працює педагогічний колектив:

"Розвиток творчих здібностей учнів на основі впровадження інноваційних форм і методів роботи та елементів особистісно-зорієнтованого навчання".

Кременчуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18

Кременчуцької міської ради

Полтавської області

 

30.12.2010р.                                     Наказ                         №  400  о/д

 

 

Про підсумки

методичної роботи

за І семестр 2010\2011н.р.

 

                 Методична робота в була спрямована на вирішення основної методичної проблеми, над якою працює школа «Розвиток творчих здібностей учнів на основі впровадження інноваційних форм і методів роботи та елементів особистісно-зорієнтованого навчання», а також підпорядкована міській проблемі «Розвиток особистісно-орієнтованої освіти шляхом формування інноваційного освітнього середовища, підвищення професійних та життєвих компетентностей учасників навчально-виховного процесу».

              На базі школи працюють шкільні творчі групи «Проектування як метод пізнання в освітній галузі «Технологія» (керівник Онищенко І.М.), «Розвиток творчих здібностей учнів 1-х – 4-х класів» (керівник Ємельянова В.І.), «Використання ігрових елементів на уроках англійської мови» (керівник Лубенець І.В.), «Впровадження інтерактивних форм і методів роботи на уроках світової літератури»  (керівник Харченко Н.Є.).

                    З метою сприяння професійній адаптації молодих учителів забезпечено їхню участь у Школі професійної адаптації молодого вчителя, призначено наставників.

          Вчителями школи активно впроваджувались нові технології: особистісно-орієнтовані, проектні, інтерактивні, інформаційні. Впровадження нових технологій продемонстрували на відкритих уроках учителі Дудник Г.В. (урок-гра, факультативне заняття з російської мови, 5-а клас), Зінченко Т.І. (ділова гра «Реакція, факультативне заняття з російської мови, 6-і класи; Харченко Н.Є. урок-дослідження за повістю Кафки  «Перевтілення»; відкритий інтегрований урок з музичного мистецтва та світової літератури «Образ Кармен у мистецтві» провели вчителі Карюк Н.М. та Харченко Н.Є.

            Вчитель початкових класів Смірнова О.В. підготувала та провела урок математики в системі  особистісно-зорієнтованого навчання «Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3».

           Учитель початкових класів Тимченко В.М. взяла участь у конкурсі «Учитель року - 2010»  в номінації «Початкове навчання», підготувала опис досвіду роботи та презентацію на тему «Розвиток логічного мислення молодших школярів».

                Учитель трудового навчання Онищенко І.М. брала участь у засіданні обласної спеціальної дослідницької групи «Проектування як метод пізнання в освітній галузі «Технологія». На базі школи пройшла апробація програми гуртка «Чарівний клубок» Будинку юного техніка (вчитель Онищенко І.М.).

               Учитель-методист Смірнова О.В. підготувала методичну розробку «Для розумників і розумниць», в якій пропонує матеріал для розвитку гнучкості, рухливості й оригінальності мислення молодших школярів. У листопада місяці 2010р. вчитель географії Повтораченко Н.О. була учасником Всеукраїнської науково-практичної конференції «Психолого-педагогічні основи формування професійної компетентності майбутніх учителів» та підготувала виступ на тему «Використання ділових ігор на уроках географії як засіб підвищення пізнавального інтересу учнів». Її виступ вміщено в збірнику наукових праць «Педагогіка вищої та середньої школи» (МОН України, Кривій Ріг,2010р.). Разом із кандидатом педагогічних наук Савченко Л.О. вчитель географії Повтораченко Н.О. упорядкувала методичний збірник «Проектна діяльність студентів педагогічного університету».

                  Значна увага в роботі методичних об’єднань приділялась особистісно-зорієнтованому навчанню, виявленню обдарованих дітей. Учні школи взяли участь у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад і вибороли 11 призових місць. У цьому заслуга вчителів Ткаченко Т.Г., Повтораченко Н.О., Кухарчук Л.О., Повтораченко Д.В., Запорожченко О.В., Онищенко І.М., Криворучка О.М. Перші місця з історії та правознавства посіли учні 9 класу (вчитель Ткаченко Т.Г.), Білокінь Г.О. підготувала до участі в конкурсі МАН учня дев’ятого класу Китайгору О., який писав наукову роботу на тему «Хімія кольору».

             Учні школи під керівництвом вчителів протягом І семестру брали участь у конкурсах, виставках. У міському літературному конкурсі творчих робіт до Дня соборності України  Даргевич А., учениця 6-а класу, посіла ІІ місце (вчитель Полтавець Н.М.). Вчитель Ткаченко Т.Г. організувала учнів до участі в конкурсі «Видатні постаті Кременчука». Учениця 9-а класу Якуша Ю. зайняла ІІІ місце в конкурсі «Новорічний вернісаж» в номінації «Новорічно-різдвяна композиція», а гурток «Маленька майстриня» (керівник Онищенко І.М.)нагороджено грамотою за активну участь у цьому конкурсі. Під керівництвом Повтораченко Н.О. учні школи взяли участь у експедиції «Пізнай свою країну».

               У змаганнях з легкої атлетики на приз В.Кисельова команда школи посіла ІІІ місце (керівник Горбульова О.С.), а у змаганнях із шахів – ІІ місце (керівник Горбульова О.С.), Георгієва Т.Б. організувала учнів до участі в конкурсі малюнків на тему «Кременчук – місто мого дитинства», «Права дитини».

               З ініціативи Харченко Н.Є. було проведено зустріч з поетами, членами спілки «Славутич».

               Цікавою та змістовною була предметна декада вчителів історії та правознавства (керівник Ткаченко Т,Г.). В її рамках проведено конкурс плакатів до 1025-річчя Хрещення Русі (Неклеса С.А., Ткаченко Т.Г.), екскурсію до Келеберди, присвячену 67-й річниця форсування Дніпра (вчитель Ткаченко Т.Г.), історико-правовий брейн-ринг між учнями 9-х – 10-х класів (вчитель Ткаченко Т.Г.), відкритий  виховний захід «Без коріння гине все  живе» (Неклеса С.А.), диспут на тему «Воїни УПА. Хто вони?» (Ткаченко Т.Г., Неклеса С.А.).

             Відкриті  виховні  години провели вчителі початкових класів для студентів педучилища.

              Адміністрацією школи протягом І семестру було вивчено стан викладання світової літератури, питання організації навчально-виховного процесу в 1 класі. Було проведено порівняльний аналіз контрольних робіт з української мови та математики в 5-х класах та 4-х класах, анкетування учнів 1-х, 5-х класів з метою вивчення адаптації. До засідання педради «Естетичне виховання учнів», яка пройшла в формі презентації, цікаві виступи-презентації підготували Карюк Н.М., Георгієва Т.Б., Авраменко В.О.

 

Создать бесплатный сайт с uCoz